Saturday 19 March 2016

Kursus Kahwin Kedah



Assalamualaikum semua. Pejam celik pejam celik dah habis cuti sekolah.. Hermm..buat adik-adik yang dah start skolah balik hari, selamat bersekolah yaa.. Ke masih ada yang belum move on lagi dengan cuti sekolah haritu ? Mana tahu family bawak g jalan-jalan da bercuti ke tempat yang menarik, korang masih rasa macam ada kat tempat percutian lagi.. Hehe

Tak apa.. nanti ada lagi cuti pertengahan tahun kan.. Lagi lama.. Zaman persekolahan ni la kita kna banyak berkorban masa kita untuk capai sesuatu kejayaan. Nak tak nak, kna jugaklaa belajar. Nawaitu kena betul.. ;)

Anyway, blajarlah bersungguh-sungguh.. semoga dapat capai sesuatu dengan mudah. Berkorbanlah masa anda untuk perkara-perkara yang berfaedah supaya tidak menyesal di masa akan datang..

Haaa.. Promote jap jadual kursus kahwin..hehe


Mana-mana kawan or abg ka kakak ka makcik or seangkatan dengan korang yang nk pergi kursus pra perkahwinan tu, bolehla promote jap.. Bagitahu kat diorang pasal kursus yang kami buat setiap bulan ni.. Boleh la join. Jom ramai-ramai. Tak rugi pun ambil awal-awal,, sebab sijil kahwin ni tak ada tamat tempoh.. haaa, lagi baik kalau ambil awal-awal.. Klau lambat nantitak sempat pulak kan..tak da la kalut sangat ye dok ;)

JOM LIKE PAGE KAMI 

Kursus Kahwin Alor Setar
Kursus Perkahwinan Islam Masjid Al-Muttaqin Jitra


No comments:

Post a Comment